Licealne SimChallenge 2023
REGULAMIN ZAWODÓW „Licealne SimChallenge 2023. Konkurs wiedzy medycznej.”
§1. WARUNKI OGÓLNE
- Organizatorem zawodów „Licealne SimChallenge 2023. Konkurs wiedzy medycznej” jest Centrum Edukacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie zwany w dalszej części Organizatorem.
- Zawody „Licealne SimChallenge 2023. Konkurs wiedzy medycznej” są integralną częścią MedIQ – 11 Konferencji Edukacji i Symulacji Medycznej MedIQ.
- Zawody „Licealne SimChallenge 2023. Konkurs wiedzy medycznej”, zwane dalej Zawodami odbędą się w terminie: 25 maja 2023 r.
- Konkurs jest realizowany w ramach projektu „Doskonałość dydaktyczna uczelni”.
§2. WARUNKI UCZESTNICTWA
- Zawody są skierowane do uczniów szkół ponadpodstawowych współpracujących z Uniwersytetem Medycznym w Lublinie w ramach Medycznego Forum Edukacyjnego.
- Każda szkoła biorąca udział w Medycznym Forum Edukacyjnym może zgłosić tylko 1 zespół składający się z 3 osób.
- Warunkiem udziału w Zawodach jest dokonanie zgłoszenia, poprzez wypełnienie karty zgłoszeniowej, stanowiącej załącznik nr 1 lub nr 2 do niniejszego Regulaminu i przesłanie jej w formie elektronicznej (skan) do dnia 17 maja 2023 r. na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- Przesłanie karty zgłoszeniowej stanowiącej załącznik nr 1 lub nr 2 oznacza akceptację wszystkich warunków regulaminu.
- Udział w zawodach jest dobrowolny i nieodpłatny.
- Organizator nie zwraca kosztów dojazdu na Zawody.
- Uczestnik konkursu wyraża zgodę na publikację, utrwalenie i rozpowszechnianie swojego wizerunku przez Sekcję ds. Grupy Informacyjnej Blask w związku z jej działalnością, na stronie internetowej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stronie internetowej Informatora Blask i w mediach społecznościowych Grupy (Facebook, Instagram, Youtube); Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, tel. +48 81 448 50 00, NIP 712-01-06-911, REGON 000288716, www: http://www.umlub.pl. Zgoda ma charakter dobrowolny. Zgoda nie jest ograniczona czasowo oraz terytorialnie. Wizerunek może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania obrazu, kadrowania i kompozycji, bez obowiązku akceptacji produktu końcowego, lecz nie w formach obraźliwych lub ogólnie uznanych za nieetyczne. Uczestnik zawodów zrzeka się wszelkich roszczeń, w tym również o wynagrodzenie (istniejących i przyszłych), z tytułu utrwalenia i wykorzystywania jego wizerunku.
§3. KONKURENCJE
- Zawody odbędą się w dwóch etapach:
- etap teoretyczny
- etap praktyczny
- Etap teoretyczny Zawodów polega na rozwiązaniu testu, złożonego z 40 pytań z 1 właściwą odpowiedzią, utworzonego na podstawie materiałów stanowiących załącznik nr 3 (Podstawowe zabiegi resuscytacyjne oraz Podstawowe zabiegi resuscytacyjne u dzieci (Pediatric Basic Life Support – PBLS).
- Testy będą rozwiązywane przez uczestników samodzielnie, a wynik końcowy będzie sumą punktów uzyskanych przez wszystkich członków zespołu.
- W przypadku uzyskania przez zespoły tej samej liczby punktów z testu, Organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowego testu.
- Do etapu praktycznego przechodzi 5 zespołów, które uzyskały z testu najwyższą punktację.
- Etap praktyczny zawodów polega na realizacji scenariuszy – zadań wykonywanych w warunkach symulacyjnych, przygotowanych na podstawie materiałów zamieszczonych w załączniku nr 3.
- Treść scenariusza zostanie wręczona zespołowi w formie pisemnej lub przedstawiona ustnie przed rozpoczęciem realizacji zadania.
- Przed rozpoczęciem zadania zespoły będą mogły zapoznać się z wyposażeniem sali, na której będzie wykonywane zadanie.
- Zespoły zobowiązane są do przestrzegania poleceń sędziego i prowadzącego zadanie.
- Przed rozpoczęciem każdego zadania zespół zostanie poinformowany o czasie jaki jest przeznaczony na jego wykonanie.
- Sędzia informuje zespół o rozpoczęciu wykonywania zadania i tym samym o rozpoczęciu pomiaru czasu oraz o jego zakończeniu.
- Jeżeli przed upływem wyznaczonego czasu zespół uzna, że wykonał wszystkie czynności, jakie należało wykonać w danym zadaniu, może zakończyć zadanie w dowolnym momencie na własne życzenie, informując o tym sędziego.
- W czasie wykonywania zadań zabrania się zespołom korzystania ze środków łączności w postaci telefonów, radiostacji, pagerów, krótkofalówek oraz wszelkich innych urządzeń służących do komunikacji (z wyłączeniem stosowanych w celu wykonania zadania). Korzystanie z w/w środków łączności oznaczać będzie dyskwalifikację zespołu.
- W miejscu wykonywania zadania mogą znajdować się tylko osoby dopuszczone przez Organizatora (zespół, sędzia, opiekun drużyny, prowadzący zadanie, przedstawiciele Organizatora, media lub inne osoby posiadające zgodę sędziego głównego).
- W miejscu wykonywania zadania nie wolno przebywać zawodnikom i opiekunom zespołów, które w tym czasie nie wykonują danego zadania.
- Członkowie zespołów wtedy gdy nie wykonują zadania, będą oczekiwać w oddzielnym pomieszczeniu.
- Zespół może korzystać jedynie ze sprzętu dostępnego w miejscu wykonywania zadania.
- Sędzia może przerwać wykonywanie zadania i wykluczyć zespół z zadania jeśli postępowanie zespołu narusza zasady bezpieczeństwa lub może prowadzić do uszkodzenia sprzętu będącego własnością Organizatora.
- Zadania będą oceniane, w zakresie umiejętności technicznych na podstawie aktualnie obowiązujących wytycznych ERC BLS.
§4. ROZSTRZYGNIĘCIE ZAWODÓW I NAGRODY
- Oceny zespołów dokona sędzia powołany przez Organizatora Zawodów.
- Na podstawie kart ocen zostaną wyłonione trzy zespoły zajmujące odpowiednio I, II i III miejsce, które zostaną nagrodzone.
- Członkowie zespołów, o których mowa w ust. 2 otrzymają indywidualne nagrody rzeczowe.
- Laureaci nie mogą żądać zmiany nagrody na inną nagrodę ani na ekwiwalent pieniężny.
- Główną nagrodą będzie „Pakiet zajęć EXTRA” dla Szkoły reprezentowanej przez zespół, który zajął I miejsce:
- Z sercem na dłoni – udział w operacji na otwartym sercu.
- Wirtualna stomatologia – najnowsze technologie wykorzystywane w kształceniu studentów,
- Poczuj się studentem kierunku lekarskiego, weź udział w warsztatach – gipsowanie, szycie chirurgiczne a może operacja?
- Właściwości chemiczne substancji leczniczych.
- CSM tour – czyli jakie ciekawostki kryją sale Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
- Nagrodę główną Szkoła może wykorzystać w ustalonych indywidualnie terminach w ciągu kolejnego roku szkolnego.
§5. DANE OSOBOWE
- W związku ze zgłoszeniem uczestnictwa w Zawodach pobierane są od osób dokonujących zgłoszenia dane osobowe uczestnika w zakresie: imię, nazwisko, telefon kontaktowy, adres do korespondencji, adres email, szkoła, klasa a także dane osobowe rodzica lub opiekuna prawnego uczestnika w zakresie: imię, nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail uczestników niepełnoletnich.
- Dane osobowe zawarte w karcie zgłoszeniowej przekazywane są przez osobę zgłaszającą dobrowolnie. Ich przekazanie jest niezbędne do realizacji celu przetwarzania, tj. udziału w Zawodach.
- Organizator: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, w zakresie organizacji Zawodów oraz przetwarzania danych jego uczestników posiada status administratora i jako administrator zbioru danych osobowych informuje, że zgromadzone dane są przetwarzane z zachowaniem wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw.: Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych/RODO). Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przyjęcia zgłoszenia konkursowego, udziału w Zawodach i jego przeprowadzenia, a także celach statystycznych i archiwalnych, jak również ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda osoby zainteresowanej udziałem w Zawodach oraz jej rodzica/opiekuna prawnego, czyli art. 6 ust. 1 lit. a), a następnie art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.
- Dane osobowe w postaci imienia i nazwiska zwycięzcy Zawodów będą zamieszczone na stronach internetowych uczelni oraz profilach UM w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
- Zgromadzone dane nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, w tym takich, z którymi Organizator zawrze stosowne umowy, np. w związku z korzystaniem z usług zewnętrznych, m.in. w zakresie IT, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Będą one przetwarzane w okresie realizacji Zawodów, a także archiwizacji dokumentacji po zakończeniu Zawodów, zgodnie z przepisami prawa i procedurami Organizatora, zaś w przypadku ewentualnych roszczeń w okresach wynikających z przepisów prawa powszechnego. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia danych, odwołania udzielonej zgody w dowolnym momencie, co będzie skutkował brakiem możliwości udziału Zawodach, przy czym nie będzie miało wpływu na legalności operacji przetwarzania wykonanych przed odwołaniem zgody, może także – w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – żądać ograniczenia przetwarzania danych lub złożyć sprzeciw wobec ich przetwarzania, ma prawo również złożyć skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane nie będą wykorzystywane w żadnym innym celu poza wskazanymi powyżej, nie będą w oparciu o nie podejmowane jakiekolwiek decyzje w sposób zautomatyzowany, nie będą one podlegały profilowaniu.
- Organizator Zawodów jako administrator danych wyznaczył osobę nadzorującą obszar przetwarzania danych osobowych, będącą Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, z którą można skontaktować się pod adresem e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
§6. PRZEPISY KOŃCOWE
- Uczestnicy Zawodów biorą w nich udział na własną odpowiedzialność.
- Organizator, a także osoby związane z przeprowadzeniem i organizacją Zawodów nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po zawodach.
- Za zniszczenie sprzętu wykorzystywanego w czasie trwania zawodów odpowiada każdorazowo zespół, jeżeli w trakcie wykonywania zadań w ramach zawodów dopuścił się naruszenia zasad określonych regulaminem oraz nie podporządkował się poleceniom sędzi i Organizatora zawodów.
- Poważne naruszenie zasad bezpieczeństwa i regulaminu podczas trwania Zawodów będzie karane wykluczeniem zespołu z dalszej rywalizacji.
- Podczas Zawodów obowiązuje zakaz spożywania alkoholu oraz stosowania środków odurzających oraz palenia papierosów. Organizator zastrzega sobie prawo kontroli trzeźwości. Uczestnik Zawodów, który stawi się do wykonywania zadań w stanie nietrzeźwości zostanie wraz ze swoim zespołem zostanie zdyskwalifikowany z dalszego udziału w zawodach.
- Każdy uczestnik będący członkiem zespołu jest zobowiązany do podpisania oświadczenia dotyczącego zapoznania się z treścią regulaminu i jego akceptowania. Nie podpisanie oświadczenia przez członków zespołu skutkować będzie niedopuszczeniem zespołu do uczestnictwa w Zawodach.
- Uczestnik zawodów wyraża zgodę na upublicznienie wizerunku w postaci zdjęć/ nagrań z zawodów w celach promocyjnych Uniwersytetu.
- Wszyscy uczestnicy zawodów zobowiązują się przestrzegać zasad niniejszego regulaminu, poleceń Organizatora, przepisów prawnych oraz zasad kultury osobistej.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Zawodów, z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zgłoszenia niewystarczającej liczby Uczestników.
SimChallenge 2024
Zał. nr 1. Formularz rejestracyjny SimChallenge 2024
REGULAMIN SimChallenge 2024
§1. WARUNKI OGÓLNE
- Organizatorem Zawodów SimChallenge 2024 jest Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie zwany w dalszej części Organizatorem.
- Zawody SimChallenge 2024, zwane dalej Zawodami odbędą się w terminie: 22 maja 2024 r.
- Zawody SimChallenge 2024 są integralną częścią MedIQ – 12. Konferencji Symulacji Medycznej i Edukacji MedIQ 2024.
§2. WARUNKI UCZESTNICTWA
- W zawodach mogą brać udział zespoły składające się maksymalnie z 3 studentów (w przypadku kategorii interprofesjonalne 5 studentów).
- Członkiem zespołu, o którym mowa w § 2 ust. 1 może być student studiów wyższych stacjonarnych lub niestacjonarnych, kierunku ratownictwo medyczne, lekarski, lekarsko-dentystyczny, położnictwo, pielęgniarstwo, farmacja, dietetyka, higiena stomatologiczna, studiów polskojęzycznych oraz anglojęzycznych.
- Warunkiem udziału w Zawodach jest dokonanie zgłoszenia, poprzez wypełnienie formularza, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i przesłanie go w formie elektronicznej do dnia 5 maja 2024 r. na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- Zawody odbędą się w następujących kategoriach:
- interprofesionalne, w której mogą wziąć udział następujące kierunki: ratownictwo medyczne, lekarski, lekarsko-dentystyczny, położnictwo i pielęgniarstwo - studenci z tzw. “drużyn symulacyjnych” - zasięg uczelniany
- kategoria ratownictwo medyczne, w której mogą wziąć udział następujące kierunki: ratownictwo medyczne - zasięg uczelniany
- kategoria pielęgniarstwo, w której mogą wziąć udział następujące kierunki: pielęgniarstwo - zawody ogólnopolskie
- kategoria położnictwo, w której mogą wziąć udział następujące kierunki: położnictwo - zasięg uczelniany
- kategoria stomatologia - w skład zespołu wchodzi: 2 studentów kierunku lekarsko-dentystycznego (co najmniej 1 student z lat 4-5) i 1 student kierunku higiena stomatologiczna - zasięg uczelniany
- kategoria dietetyka, w której mogą wziąć udział następujące kierunki: dietetyka - zawody ogólnopolskie
- kategoria farmacja, w której mogą wziąć udział następujące kierunki: farmacja - zawody ogólnopolskie
- kategoria: 1 rok lekarski “Mini SimChallange”: kierunke lekarski 1 rok
- szkoły ponadpodstawowe
- Liczba zespołów, o których mowa w ust. 1 jest ograniczona maksymalnie do:
- interprofesionalne: 3 zespołów
- kategoria: ratownictwo medyczne: 3 zespoły
- kategoria pielęgniarstwo: 6 zespołów
- kategoria położnictwo: 3 zespoły
- kategoria stomatologia: 3 zespoły
- kategoria dietetyka: 5 zespołów
- kategoria farmacja: I etap - bez ograniczeń, II etap - maksymalnie 3 zespoły
- kategoria: 1 rok lekarski “Mini SimChallange” - 3 zespoły
- szkoły ponadpodstawowe - 3 zespoły
- Udział w zawodach - obowiązuje rejestracja na konferencje zgodnie z zasadami ogólnymi, dotyczy to również opłaty. Uczestnik biorący udział w konferencji TYLKO jako zawodnik zawodów SimChallenge wnosi opłatę 20 zł.
O udziale w zawodach decyduje kolejność zgłoszeń. - Koszty podróży i potencjalnego zakwaterowania w miejscu organizacji Zawodów nie będą pokrywane przez Organizatora.
- Każdy uczestnik musi zarejestrować się jako uczestnik konferencji MedIQ 2024 – „czynny” lub „uczestnik zawodów”.
§3. KONKURENCJE
- Zawody polegają na wykonaniu zadań praktycznych. Scenariusze wykorzystywane w trakcie zawodów wymagają zaangażowania całego zespołu w udzielanie pomocy pacjentowi w warunkach szpitalnych, poza szpitalnych, podczas kontrolnych wizyt ambulatoryjnych. Prawidłowa realizacja zadania może wymagać od zespołu znajomości języka angielskiego.
- Dokładny program zawodów oraz skład komisji sędziowskiej zostanie opracowany przez Organizatora i zostanie ogłoszony podczas rozpoczęcia zawodów.
Termin zawodów:
- interprofesionalne: 22.05.2024 r. g. 10:00
- kategoria ratownictwo medyczne: 22.05.2024 r. g. 10:00
- kategoria pielęgniarstwo: 22.05.2024 r. g. 13:00
- kategoria położnictwo: 22.05.2024 r. g. 16:00
- kategoria stomatologia: 23.05.2024 r. g. 9:00
- kategoria dietetyka: 22.05.2024 r. g. 16:00
- kategoria farmacja: 22.05.2024 r. g. 13:00
- kategoria: 1 rok lekarski “Mini SimChallange” - 3 zespoły 22.05.2024r. g. 16:00
- szkoły ponadpodstawowe - 3 zespoły 22.05.2024r. g. g. 10:00
- Konkurencje medyczne będą oceniane, w zakresie umiejętności technicznych na podstawie aktualnie obowiązujących wytycznych i zaleceń, w zakresie umiejętności nietechnicznych w oparciu o opracowany przez organizatorów system oceny umiejętności miękkich.
- Na podstawie kart ocen zostaną wybrane 3 najlepsze drużyny w każdej kategorii, które zostaną nagrodzone.
- Każdy zespół otrzyma numer startowy wylosowany podczas rozpoczęcia zawodów.
- Uczestnicy mają obowiązek posiadania przy sobie identyfikatora (otrzymanego od Organizatora), zarówno podczas zadań jak i imprez towarzyszących zadaniom. Uczestnik, który nie okaże identyfikatora sędziemu przed rozpoczęciem zadania, może zostać wykluczony z udziału w zadaniu.
- Treść zadania będącego przedmiotem zadania zostanie wręczona zespołowi w formie pisemnej lub przedstawiona ustnie przed rozpoczęciem zadania. Ewentualne wątpliwości mogą zostać wytłumaczone przez sędziego na wniosek kierownika zespołu przed wejściem na miejsce wykonywania zadania.
- Przed rozpoczęciem zadania sędzia może polecić zespołowi podzielenie się na mniejsze grupy.
- Zespoły zobowiązane są do przestrzegania poleceń sędziów i prowadzącego scenariusz.
- Na wykonanie każdego zadania zespół będzie miał określoną ilość czasu, o której zespół zostanie poinformowany przed rozpoczęciem zadania (zwykle 8-15 minut). Rozpoczęcia pomiaru czasu dokonuje sędzia słowami „Uwaga czas start!”.
Przed rozpoczęciem zadania, drużyna otrzyma 5 minut na zapoznanie się ze sprzętem dostępnym w czasie scenariusza.
Zespół zostanie poinformowany, gdy do końca zadania pozostaną 2 minuty.
Zadanie zostaje zakończone słowami sędziego „Dziękuję, czas upłynął”.
Jeżeli przed upływem wyznaczonego czasu zespół uzna, że wykonał wszystkie zabiegi/czynności jakie należało wykonać w danym przypadku, może zakończyć zadanie w dowolnym momencie na własne życzenie.
Po upływie czasu, na polecenie sędziego, zespół ma obowiązek niezwłocznie opuścić miejsce wykonywania zadania. - Zadania przeprowadzone będą w Centrum Symulacji Medycznej UM w Lublinie lub na innym terenie należącym do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Wszystkie parametry możliwe do zbadania z użyciem symulatora pacjenta uczestnicy oceniają we własnym zakresie, pozostałe zostaną podane przez prowadzącego scenariusz.
- Każdy członek zespołu musi posiadać medyczne ubranie robocze i obuwie zamienne. Nieposiadanie któregoś z powyższych elementów stroju przez któregokolwiek członka zespołu powoduje niedopuszczenie do zadania.
- W czasie wykonywania zadań zabrania się zespołom korzystania ze środków łączności w postaci telefonów, radiostacji, pagerów, krótkofalówek oraz wszelkich innych urządzeń służących do komunikacji (z wyłączeniem stosowanych w celu wykonania zadania). Korzystanie z w/w środków łączności oznaczać będzie dyskwalifikację zespołu. Dopuszczone jest korzystanie z eMPediatrycznego koła ratunkowego lub podobnych.
- Podczas wykonywania zadania, na jego terenie mogą znajdować się tylko osoby dopuszczone przez organizatora (zespół, sędziowie, opiekun drużyny, przedstawiciele organizatora, media lub inne osoby posiadające zgodę sędziego głównego).
- Na miejscu rozgrywania konkurencji nie wolno przebywać zawodnikom drużyn, które w tym czasie nie wykonują danego zadania.
- Zespół może korzystać jedynie ze sprzętu dostępnego na terenie zadania.
- Sędziowie mogą przerwać wykonywanie zadania i wykluczyć zespół z konkurencji, jeśli postępowanie zespołu narusza zasady bezpieczeństwa lub może prowadzić do uszkodzenia sprzętu będącego własnością organizatora.
- Decyzja organizatorów o zwycięskich drużynach jest niepodważalna, z wyjątkiem dowodów świadczących o złamaniu regulaminu. Wówczas wygrana drużyna zostaje zdyskwalifikowana, a pierwsze miejsce otrzymuje drużyna, która zajęła drugie miejsce. Członkowie zdyskwalifikowanej drużyny otrzymają zakaz uczestnictwa w kolejnych edycjach zawodów SimChallenge.
§4. PRZEPISY KOŃCOWE
- Uczestnicy Zawodów biorą w nich udział na własną odpowiedzialność.
- Organizator, a także osoby związane z przeprowadzeniem i organizacją Zawodów nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po Zawodach.
- Za zniszczenie sprzętu wykorzystywanego w czasie trwania zawodów odpowiada każdorazowo zespół, jeżeli w trakcie wykonywania zadań w ramach zawodów dopuścił się naruszenia zasad określonych Regulaminem oraz nie podporządkował się poleceniom sędziów zawodów i Organizatora.
- Poważne naruszenie zasad bezpieczeństwa i Regulaminu podczas trwania zawodów będzie karane wykluczeniem Zespołu z dalszej rywalizacji.
- Podczas rozgrywanych konkurencji obowiązuje zakaz spożywania alkoholu, stosowania środków odurzających oraz palenia papierosów. Organizator zastrzega sobie prawo kontroli trzeźwości. Uczestnik zawodów, który stawi się do wykonywania zadań w stanie nietrzeźwości zostanie zdyskwalifikowany z dalszego udziału w zawodach, a o zdarzeniu zostaną poinformowane Władze Uczelni.
- Każdy uczestnik będący członkiem Zespołu jest zobowiązany do podpisania oświadczenia dotyczącego zapoznania się z treścią Regulaminu i jego akceptowania. Nie podpisanie oświadczenia przez członków Zespołu skutkować będzie niedopuszczeniem Zespołu do uczestnictwa w Zawodach.
- Uczestnik Zawodów wyraża zgodę na upublicznienie wizerunku w postaci zdjęć/nagrań z Zawodów w celach promocyjnych Uniwersytetu.
- Wszyscy uczestnicy zobowiązują się przestrzegać zasad niniejszego Regulaminu, poleceń Organizatorów, przepisów prawnych oraz zasad kultury osobistej.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Zawodów, z przyczyn od niego niezależnych lub w przypadku zgłoszenia niewystarczającej liczby Uczestników.
Koordynatorem głównym zawodów jest:
dr n. med. Grzegorz Witkowski, prof. UML
Koordynatorzy pomocniczy w poszczególnych kategoriach:
- interprofesionalne: dr n. med. Grzegorz Witkowski, prof. UML, lek. Anna Przysucha
- kategoria ratownictwo medyczne: dr n. med. Maja Chrzanowska-Wąsik
- kategoria pielęgniarstwo: mgr Kamil Sikora
- kategoria położnictwo: dr n. o zdr. Mariola Kicia, prof. UML
- kategoria stomatologia: dr n. med. Leszek Szalewski
- kategoria dietetyka: mgr Karolina Goral
- kategoria farmacja: dr hab. n. farm. Aleksandra Szopa, prof. UML